elephantastic-2023.reismee.nl

Nieuwe uitdaging, nieuw verhaal

Jaaaaaa, das effe lang geleden...! Weten jullie het nog...??? Sas en haar 2e olifanten vrijwilligers verhaal?

Soort schrikeffect..... weer een mail over Sas en haar reizen.... Nee dat is het niet maar ik hoop wel dat ik jullie aandacht heb.
Het is bijna 5 maanden geleden dat ik mijn fantastische reis afsloot.
Mijn maand in Thailand waarvan 2 weken bij het WFFt en 2 weken bij het ENP heeft mijn leven zo beïnvloed.
Al die dieren die daar worden opgevangen en verzorgd. Al die mishandelde en verwaarloosde prachtige levende wezens ..... Niets is teveel voor de mensen bij het ENP en het WFFT om hun op te vangen. Wat zou de wereld er anders uit zien als er meer mensen zich zo om andere levende wezens zouden bekommeren.

Maar goed, ik wil niet gaan prediken en een soort van wereld verbeteraar worden. Ik houd het klein maar denk wel groot.....
Want ik kom natuurlijk met een verhaal:
Ik wil wat doen. Ik wil helpen. En ik wil iets doen wat ook zichtbaar is. En ik heb het gevonden. Maar daar heb ik jullie hulp bij nodig.
Bij het ENP ( Elephant Nature Park) zitten niet alleen olifanten maar ook heel veel andere dieren. Allemaal dieren die een verleden van mishandeling en verwaarlozing hebben.
Zo ook vele honden. Onder deze honden zijn een boel oude, zieke en 53 invalide honden ( van de week nog 4 erbij ). Met hart en ziel worden deze hondjes verzorgd om ze het beste te geven.
Het is fantastisch om te zien dat een hondje met een verlamde achterkant een invalide karretje krijgt en vol blijdschap over het veld rent. Een grote groep verzorgers en vrijwilligers zijn dagelijks bezig om voor deze honden een goed en gelukkig leven te creëren. Lovenswaardig en ik wil daar wat voor gaan doen.
De zieke, oude en invalide honden liggen in de meeste gevallen op een dekentje op de betonnen vloer. Dat is niet fijn voor deze honden. Daarom hebben ze stretchers en matrasjes nodig om op te slapen. Mijn Nederlandse contact die daar werkt heeft me informatie gestuurd waar ze deze stretchers en matrasjes kunnen kopen.
De stretchers en matrasjes kosten omgerekend 13 euro per stuk. Das niks toch??
Dus mijn vraag gaat zijn: wie wil zo'n stretcher of matrasje voor deze hondjes doneren? Ik hoop eigenlijk jullie allemaal... en dan denk ik weer even aan het schaduwdak voor Pun, wat we mooi met zn alle voor elkaar gekregen hebben
Hoe wil ik dit gaan aanpakken?
Ik ga jullie vragen of jullie een stretcher of matrasje willen doneren( mogen er ook meer zijn). Wanneer je dit wilt doen, stuur je mij een berichtje ( hieronder in de reacties, via whatsapp, via messenger of via mail). Ik stuur je dan een tikkie voor die 13 euro. Vervolgens gaat Monique ( mijn contact bij het ENP) de stretchers bestellen. Zodra dat gebeurd is betaal ik haar het aantal stretchers. Hebben we geld over omdat er genoeg stretchers zijn, dan gaat het geld naar mn eerder genoemde project: Hogedruk reinigers. Zij hebben een aantal professionele reinigers nodig en bij voldoende donaties, gaan we door voor de hogedruk. Niks geld doneren.... wij doneren goederen die ze nodig hebben.

Zo dat was weer even een heel verhaal. En ik zal je zeggen, ik vond het weer heerlijk om te doen.
Ik ga foto's plaatsen van de stretchers, matrasjes, hondjes, schoonmaak werk enz zodat jullie ook zien voor wat en wie je dit doneert. ik heb geweldige filmpjes van deze hondjes maar helaas kunnen die hier niet geplaatst worden dus daarvoor moet je naar FB, Insta of mij even een berichtje sturen. Ik ga ook op Fb en Instagram een verzoek plaatsen en hoop daar ook veel donateurs te krijgen. ( doe ik van de week)
Ik heb ongelooflijk veel vertrouwen in het feit dat jullie mee willen doen.
Dus strijk je hand over je hart en portemonnee en koop een stretcher voor dat hondje wat zo'n shit verleden heeft en die nu eindelijk de zorg en liefde krijgt die elk dier verdient.
geef met je hart en ik zal je het mijne geven.....
Dank je wel alvast.....


Reacties

Reacties

Rob van Gils

Super sas!!! Mijn nummer heb je misschien al maar stuur ff een tikkie voor 4x €13= 52
06-11201422

Kus Rob

Priegel

Hoi Sas,

Wat een briljant plan heb je weer. Stuur je mij een tikkie voor €40,-? Dat is voor drie stretchers en een beetje extra.
Groetjes,

Priegel

Saskia Merkus

Wat super, lieve Rob en Priegel! Jullie zijn de eerste! ik ben er een beetje emo van..... Dank jullie wel!!!

Louis

Hoi Sas, ik doe mee! Stuur mij maar een tikkie voor € 65

Groet uit ??

Louis

Monique

Ben je toch een mooi mens met een groot hart ❤️ doen graag mee voor 4x een stretcher. Liefs Robin & Monique

Tonny visser

Geweldig Sas !!! Natuurlijk doen we daar aan mee ! Stuur mij maar een tikkie voor 3 x een stretcher !!! ?

Leonieke

Ach ach, wat een stumpers en wat een mooi idee weer Sas! Uiteraard wil ik een bijdrage leveren aan bedjes en stretchers voor die beestjes. Wil je mij een tikkie sturen voor 4 slaapplekjes? XXX

Adriana Mallien

Hallo Saskia!

Wat een geweldig initiatief van je! Ik wil 3 matrassen bestellen.. stuur je mij dan een betaalverzoek? Succes! Adriana ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!