elephantastic-2023.reismee.nl

En dan de volgende dag er achter aan

Woensdag, dus de derde werkdag. Het gaat snel en het is leuk en het is vreemd en het is erg wennen.
Ik slaap fantastisch. Gelukkig niet abnormaal vroeg op. Het park is prachtig. Heel veel prachtige olifanten. Alles is geweldig en toch heb ik een soort van knoop in mn buik.
En ik weet hoe het komt. Ik kan niet wennen aan deze groep mensen. Het lawaai wat ze maken, het zo ontzettend aanwezig zijn. Ik word er onrustig van. Ik ben nog steeds bezig om het tijd te geven maar er zit een plukje bij die alles zo overstemd dat ik er vlekken van krijg. (Minou, jij wist precies wie ik bedoelde!)
Tuurlijk is niet iedereen zo en zoek ik best wel de mensen op waar ik wel mee door 1 deur kan maar het is veel.
Ik ga steeds op mezelf en dat bevalt me goed. Ik weet dat ik er of wat van moet gaan zeggen of me los moet maken en mn eigen pad moet gaan lopen. En dat is wat ik zo wat ik zoveel mogelijk wil gaan doen.
Ik wilde dit even delen omdat ik misschien wat minder enthousiast overkom als dat de bedoeling is.
Ok dan gaan we nu naar de werkdag: we zijn vandaag het keuken personeel. Dat wil zeggen dat we olifanten rijstballen pakketje gaan maken en vanmiddag een olifanten cake. Het klinkt geweldig en dat vond ik het ook.... zeker van het ochtend gedeelte.
In een groepje van vier rond een grote bak met rijst vermengd met bananen en daar met bladeren een pakketje van maken. Das weer eens heel wat anders als bananen ballen.
Ik vond het een feestje om te doen. Ennnnnn ik zat met een leuk rustig groepje: de argentijnse meiden. Onze vc ( een van de ... "om's") is eigenlijk de leukste van de 3. Heeft humor, goede muziek smaak ( niet geheel onbelangrijk) en kan goed uitleggen. Lekker zitten vouwen in inpakken .... misschien maak ik dat wel als surprise voor met Sint ( als we daar iets aan doen hahaha).
Na het cadeautjes maken met onze vc mee naar de puber olifantjes. Vanaf een soort bankje zaten we heel dichtbij. En ze zijn zo schattig en zo nieuwsgierig. Direct dichtbij komen en proberen je aan te raken maar dat mag hier natuurlijk niet. Ze gaven ons een geweldig concert van toeteren wat ik geprobeerd heb om op te nemen maar hier gaat het weer fout: het Mother Fucker mens vond het nodig om er doorheen te blèren en het na te doen. Ik heb haar een aantal maal een nijdige ssssssst toegeworpen en toen dat niet hielp er toch maar een please be quiet tussen door gegooid...... Nou daar had ze niet zo'n boodschap aan. Het bleef tetteren. Ik heb het opgegeven. Ik ben een stuk verder gaan zitten en heb genoten van die drukke kleine grote reuzen. Ze zijn zo ontzettend grappig.
Filmpje heb ik maar kan ik niet plaatsen dus als je hem wilt......??
Na de lunch een olifanten cake maken. Ik heb die taarten vaak langs zien komen op fb dus was heel benieuwd hoe we dat gingen doen. In groepjes een eigen ontwerp maken. 1 van de Argentijnse meiden is een designer en had in no-time een olifanten hoofd op een plaat gelegd waarna deze gedecoreerd kon worden.
Creativiteit vierde hoog tij. Ik had me opgeworpen als chef fruit snijder en de rest kon gaan vormen.
Geweldige cake en dan op naar de dames olifant om de cake te geven....
Je kan er nog zo je best op doen: er is geen olifant die naar je ontwerp kijkt. Dat fruit moet op en wel heel snel en beter blijft mn buurvrouw er van af.
Binnen no time was de geweldige cake een grote puinhoop en nog een seconde later was het gedaan met de cake.
En dan is het alweer tijd avond. Vanavond klaar gezeten om de Kalma kudde thuis te zien komen. Wat is dat een prachtig moment: 11 olifanten die door de rivier terug naar hun nacht verblijven komen. Het is een emotioneel mooi, teer moment. Ik heb het gefilmd dus voor de liefhebbers ?( duurt wel 5 minuten!)
S'avonds een geweldige voeten massage van een uur. Elke voet en onderbeen een half uur. Geen zachtaardige maar een stevige. Goed voor mn wiebelbenen. En weer voor nog geen 5 euro. Ik ga die dames mee naar huis nemen, of in ieder geval eentje.
En dan naar bed.Het is te achterlijk voor woorden maar ik lig er s' avonds al om 20.30 in. En dan ben ik nog de nachtbraker. want ik doe het licht hier uit.
Na ja, ga mn uren wel weer opbouwen als ik thuis ben.
Truste.....

Reacties

Reacties

Susan

Graag zou ik het filmpje(s) ontvangen lijkt mij geweldig om te zien.
XXX Suus

Padel Linda

…mother fucker mens haha, moet erg lachen maar meid, snap wel dat het mega irritant is voor je…gewoon een bananen-bal erin proppen haha…
Lekker je eigen plan trekken Sas, het park klinkt wel als een paradijsje…
Ja neem dat “sleutelhangertje” mee, heerlijk voetmassage!! Ik doe mee;) Graag zie ik het filmpje vd kudde die aankomt…mag ook als je thuis bent. Take care x

Mona

Irritant zeg van die mensen!!!! Willen ze dan zo graag aandacht of opballen?? ?
Gewoon lekker je eigen pad kiezen en negeren die mensen!!
Geniet iedere dag opnieuw; tijd vliegt!!!

Helen

Ach je hebt er altijd sirenes tussen zitten, jammer want het bepaalt ook jouw plezier, niks van aantrekken en gewoon genieten van alles.
Het is jouw avontuur ??

Joke

Verberg je ergenis maar. Gaat toch niet veranderen. Gewoon je eigen plan blijven trekken

Linda van der Zwan

Filmpjes zijn altijd welkom?

Lau

❤️❤️❤️

Leonieke

Wat fijn die massage dames op het terrein! Laat je maar lekker verwennen.

Anneke

Jij maakt er gewoon weer wat van!! Prachtig dat j deze opvang nu ook aandoet n hard werken is t daar overal Sas n haha daar ging t mooie taart ontwerp!!
Geniet ng heerlijk n skip waar j niks mee hebt/last v hebt mr dat doe j al goed!

Brig

Ik was, denk ik, heel hard gaan schreeuwen binnen haar persoonlijke zone.

Stanny

Filmpjes altijd leuk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!