elephantastic-2023.reismee.nl

een afsluiting en een nieuw avontuur

Ahhhhhh yes yes yes.... ik heb weer haar op mn hoofd!!! Man man man, 3 kwartier onder een warme douche gestaan, met douche schuim , shampoo enz...
Ik denk dat momenteel het lekkerste gevoel is wat een mens kan overkomen. Geen afro kapsel meer maar gewoon recht haar en het ziet er schoon uit, ipv dat het plakt.
Lekker begin van mn verhaal maar ik ben door dolle heen na een douche.
Goed, ik ga het even systematisch opbouwen want dan ben ik weer helemaal bij. En ik houd van structuur he.... Dus Let the day begin!
Ok mn laatste ochtend bij het WFFT. Dat betekent dat ik niet zo vroeg op hoef want ik hoef niet aan de klus. Maar goed, ik ben hard voor mezelf: mn vriendinnetjes vertrekken om 06.00 en ik wil ze toch gedag zeggen. Hoeft niet van ze .... ze houden toch wel van me... maar neeeee ik ga ze gedag zeggen. Dus weer met een paar dicht geplakte ogen eruit, aan de zalige oplos koffie en knuffelen en zwaaien.
We gaan allemaal contact houden, bij elkaar langs, vrienden voor het leven blijven..... De gedachte is mooi, maar of het er van komt?
Meiden weg en dan toch helemaal wakker dus even de laatste boel goed inpakken en de kamer toch een beetje Christelijk achterlaten want ze krijgen weer nieuwe bewoners.
Koffers in de start houding en ik aan het laatste ontbijt. Gek dat het niet voelt alsof je weggaat. Iedereen is er gewoon en het lijkt of het niet anders is dan anders maar dat is het natuurlijk wel: ik ga vandaag weg.
Om13 uur komt de taxi om me naar HuaHin airport te brengen. Wat dan in die tussen tijd.....????
Zal ik dan toch nog even......? Maak ik het mezelf dan niet extra moeilijk? Misschien ben ik er alleen en kan ik.....????
Ok, ik doe het, ik ga nog 1 keer naar Pun.
Soms kun je zulke slechte beslissingen nemen! What was I Thinking? Een droge ochtend???? Nou vergeet het maar....Weer een brul partij, alleen bij het haar aankijken al.
Slechte beslissing dus terug want hier wordt niemand beter van. Luid snotterend teruggelopen, om vervolgens nog even een brake down te hebben in mn kamer.
Ok nu klaar ! Nu kappen! Ik ga weer een nieuw avontuur aan en dat is geweldig. Pun heeft haar huis in mijn hard en er is niemand die dat kan veranderen. Wie weet kom ik hier ooit nog terug ( dan niet om te werken maar gewoon in het hotel). Als het zo moet zijn dan komen wij elkaar weer tegen. Ik ga haar in ieder geval op de voet volgen en zal altijd aan haar denken.
Beetje afleiding zoeken dus: mn stukje van gisteren tikken. Langzaam druppelt iedereen even langs om gedag te zeggen en dan is het tijd: Nog beetje na snotteren, wee gevoel in mn buik als ik aan die grijze dame denk, en de taxi in.
Spannend gedeelte: mn 1e binnenlandse vlucht. Ik vind het rete spannend. Heel kleine luchthaven met een plukje mensen. Bagage ingecheckt ( weer teveel...) en naar de vertrek hal. Nou ja vertrekhal....? een ruimte met een aantal stoelen en dat is de hele vertrekhal. Je kunt er niet verdwalen. Eigenlijk stikte ik van de honger maar niet bedacht om wat te eten mee te nemen. Mn vlucht gaat een uur en 10 minuten duren dus ook daar kan ik het wel vergeten.
Snelle rustige vlucht: Aankomt Chiang Mai om 17.10. Mn koffer stond eerder aan de grond als ik.
Dus de hal in komen lopen, koffer stond er al, taxi in en naar mn Hotel. Kind kan de was doen.
5 minuten met de taxi en daar is het Bed Phrasing, adults only hotel. Schone bedden, een warme douche, geen beestjes ( van die kriebelingen)..... Nu nog iets te eten: keuken dicht tssssss, heb ik dat? Ook geen wijntje??? Nee ook geen wijntje. Maaaaaar om de hoek van de straat is een avond markt. Ja hoor daar issie weer.... de toeristische avondmarkt. Maar deze in de oude traditionele vorm. Vele malen leuker. En met mij vonden nog 10.000 anderen dat ook.
Schuivelend over de markt op zoek naar iets normaals en eetbaars. Het werd een ananas/kokos smoothie en een soort van pannenkoek. Eetbaar en het stilt de honger.
Op die markt is echt van alles te koop dus mocht ik toch nog los willen gaan dan kan dat in mn laatste weekend want dan slaap ik weer in hetzelfde hotel en is ook de markt weer. Dus als er centen over zijn, kan ik het altijd nog daar stuk gooien. Nu heeeeel snel terug naar het hotel en die douche in.
Ah hah wat is dat lekker zeg. Steeds een beetje warmer ( buiten goot het ondertussen). T is dat ik er geen stoel bij kon zetten anders was ik gaan zitten.
Alles ziet er toch ineens weer wat anders uit. Het ruikt ook anders.
En kraak helder witte lakens, ik houd er zo van.Even lekker bijgekletst met mn liefdes en dan nu kan ik gewoon mijn ogen dicht doen. Wekker gaat om 07 uur. Lekker ontbijten en klaar maken voor het volgende avontuur.
Het dubbele gevoel is er nog steeds maar ik geef het tijd.

Nieuwe dag, nieuwe kansen... mijn avontuur gaat verder; Elephant Nature Park!
See you

Reacties

Reacties

Daniëlle

Ohhh een warme douche hèèrlijk kan dat zijn. En inderdaad die herinneren neemt niemand je meer af. ?

Helen

Heerlijk zo’n schoon bedje, nu de komende 14 dagen weer een nieuw avontuur.
Alles van je afspoelen onder die lekkere douche, en je gaat er weer voor, dapper hoor!!!
We genieten van je foto’s en heerlijke verhalen.

Mona

Lekker ff ontspannen op je schone bedje en morgen nieuwe avonturen beleven!! ?❤️?

Linda

Stoer hoor, alleen dit avontuur aangaan. Have fun!

Mirjam

Lieve Sas, heerlijk om weer schoon te zijn! Nu op maar je nieuwe verblijf. Wat zal dat weer brengen. Veel plezier met weer andere grijze “ dames”
Dikke knuffel Mirjam

Leonieke

.....en weer door, nieuwe herinneringen maken in het Elephant nature park!! Schone haren, schone kleren, heerlijk!! XXX

Corrie en Lies

Je gaat hartstikke goed Sas, heel veel plezier in het Elephant Park!!!

Yolanda

Heerlijk schoon bed, lekker gegeten en op naar het volgende avontuur.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!