elephantastic-2023.reismee.nl

Wat een gezellige dag was dit. The beste team ever!

Iedere keer schrik ik me toch kapot als ik die telefoon/wekker af hoor gaan om 05.30. Mn flashlight aan. klamboe voorzichtig optillen, grond af spioneren en mn Croqs leeg kloppen om te kijken of er niets kruipende in zit?
En dan is je dag begonnen. Ik wordt steeds knapper ..... make-up loos, kleren aan die normaal gesproken weggooit, vieze schoenen aan en gaan. Vandaag was mn Pun dag. Ik sta op Midland. En ik sta met een heel leuk clubje mensen: een Nederlandse styliste, een italiaanse leuke meid die overal al vrijwilligers werk met dieren heeft gedaan ( en dan dat geweldige accent als ze engels praat), mn amerikaanse praatvriendin en een engelse man die hier al eerdere is geweest. Italiaanse meisje gaf al aan graag foto's te maken en dat heeft ze gedaan.
Omdat Midland ongeveer mijn project is, alle informatie over de olifanten gedeeld. Dit werd super ontvangen want wat ze hier missen is informatie over de olifanten waarvoor je zorgt. Uiteraard kwam het Pun en Pin verhaal ook aan bod.
Omdat we nog even niets te doen hadden, ben ik in het gras bij Pun gaan zitten die uiteraard weer direct bij me kwam staan.
Terwijl ik daar zat en tegen haar praatte en voor haar zong, merkte ik dat het italiaanse meisje achter me stond en alles filmde. En wat zag ik: ze huilde! Nummer 3 aan het huilen gekregen.
Zoals zij zei: zij zag de connectie tussen Pun en mij, zag wat er met Pun gebeurde en zag mijn emotie.
Ik ben er zo blij mee. De foto's zijn prachtig. ze heeft alles gefilmd dus dat is een geweldig bezit.
Emma, zoals ze heet, is gelijk maatjes met me dus .... ik heb er weer een vriendin bij.
Ok nu genoeg gekweel.... aan de slag, het hele ritueel afwerken met dit team en dat werkte geweldig. Op het moment dat het hok van Boon Chuey moesten schrobben enz, ontstond het idee om er een gek filmpje van te maken met muziek op en de waterslang erbij..... We zijn los gegaan. Hebben gegierd, het was top. Jammer dat ik het filmpje hier niet op kan delen maar laat weten als je hem wilt zien dan stuur ik hem hahahaha
Heerlijke gezellige dag gehad: hard gewerkt maar ook erg gelachen. Het was een top dag.
Nu hopen dat het morgen net zo'n feestje wordt.
Toedels voor vandaag. Ben een beetje uitgetikt voor vandaag

Reacties

Reacties

Stanny

Graag ook ontvang ik het filmpje , alvast bedankt

Leonieke

Je filmpje gezien hoor.....hahaha, gek mens ben je toch!
Gelukkig heb je een fijne dag achter de rug.
Zorg goed voor jezelf.

Dikke knuffels

Yola

Dag liefie, zo fijn om te merken dat je veel beter voelt en zo geniet van alles en harde werken en vroeg opstaan daar ook bij hoort. Dappere vrouw en zo lief voor dieren. ❤️

Eveline

Wat een liefde!! Mooi!

Helen

Hoi Sas!
Door jouw verhaal maak je mij ook aan het janken!!
Wat mooi!!!??

Lau

Kom ajb door met je filmpje ❤️?

Els roozenburg

Leuk voor je dat je een fijne dag hebt gehad.Zou graag het filmpje willen ontvangen.
Nog veel plezier!!!

Brig

Onwijs weer! En ook alle verhalen....ik geniet echt mee! Leek als je het filmpje stuurt!
Kus voor jou en Pun!

Anneke

Heerlijk deze dag , geeft j weer zoveel energie!!
Leuke groep, fantastisch filmpje, genietend v Pun n leuk dt jij j kennis a hen hebt kunnen overdragen!!
Toooop Sassie n benieuwd nr al haar mooie foto’s!! Top hoe j dit allemaal doet❣️

Linda van der Zwan

Wat geniet ik van jouw verhalen! Filmpje is zeker welkom!??

Kel

Zoooooo leuk! Prachtig moment van jou en pin vastgelegd ❤️

Jean

Mooie verhalen. Begrijp wel dat Han thuis zit

Padel Linda

TUURLIJK wil ik graag filmpje zien Sas!! Wat een mooie verhaal...geweldig! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!