elephantastic-2023.reismee.nl

tja wat zal ik eens zeggen

Eerst ga ik toch even lekker klagen: Wat is dat toch met sommige jonge mensen ( ik wil niet als een oud gebakje klinken hoor) die gewoon geen gedag zeggen. Ze lopen je ongeveer ondersteboven, passeren vlak langs de tafel en kijken gewoon stoïcijns voor zich uit. Zo van, ik heb je niet gezien hoor.
Het kan nog erger : elkaar passeren , ik goedemorgen zeggen en gewoon geen antwoord krijgen.
Wat dat met me doet???? Ik vind het horken, onopgevoede ( of het is mislukt) kleuters. Het maakt me nijdig. het gaat er ook nog van komen dat ik er wat van ga zeggen..... Kan niet beloven dat ik nog een week mn mond ga houden.

Ok dat was even gal spugen. Dag van vandaag was eg wisselend. Ik begon lekker. Kon ook niet anders want ik zou gaan werken op Midlands bij Pun. Voelde me redelijk opgeknapt.

Het was echt schofterig heet en vochtig dus binnen notime was ik een soort van doorweekt. Ben hier al make-up loos maar zelfs dan heb je idee dat alles uitloopt tot aan je knieën. Elk stukje textiel sopt aan je lijf. Heeeeeerlijk.
Ok, aan de bananenballen. Uiteraard zijn de snoepjes van mij voor Pun, die mij al gezien had en bij het hek stond.
Vandaag was er in mijn groepje een jongen ( Jacob), die wat trager is. Komt te laat, doet over een bak bananenballen 2 x zo lang als wij . Hij heeft duidelijk een stoornis. Hij is heel stil en ik had dus medelijden met hem. Praatje met hem gemaakt waarbij hij me bedankte dat ik dat deed. Dat vond ik toch zo apart.
Toen wij even de tijd hadden en ik op een krukje bij Pun zat en zij weer met haar slurf naar me toe kwam, had ik gelijk publiek. Nu weet ik dat ze onvoorspelbaar kan zijn maar er is me nu iets bijna duidelijk: ze doet dat naar mannen. 1 van de jongens die er bij stond en ook haar slurf wilde aanraken, maar op het verkeerde moment, kreeg bijna een slag.
Als ik Pun haar slurf aanraak, doe ik dat als ik zelf op de grond zit en ze via de grond contact zoekt. Nooit enige aanval oid gezien/gemerkt. Je ziet aan haar ogen dat het ok is. Bij deze jongen gooide ze haar slurf over het bovenste stuk hekwerk, waardoor ze een hoop bewegingsruimte heeft, Niet zo slim als ze je niet kent. Maar goed, er was verder niets gebeurd.
Nou wilde Jacob heeeeel graag met haar op de foto, dus aardig als ik ben, tegen Pun blijven praten en een mooie foto gemaakt.
Jacob vertelde me dat er mensen zijn die zich ergeren aan hem omdat hj zo langzaam is en die lelijk tegen hem doen. Ik vind dat onbegrijpelijk. Dus het moeder Theresa gevoel kwam boven: ik ga gewoon steeds even een praatje met hem maken. Ens als hij in mijn team zit, help ik hem met de ballen.

Ondertussen werd het nog een beetje warmer en merkte ik toch dat ik me niet echt geweldig voelde. En omdat ik dat ook beloofd heb aan lief, en ik me goed realiseer dat ik een ietsiepietsie ouder ben dan de rest. Ben ik afgehaakt. Onder het mom van nog niet helemaal opgeknapt, richting kamer waar ik eerst "weer" geslapen heb en daarna film heb zitten kijken. Even een beetje kalm aan voor deze dame
Er was vanavond weer een schoolreisje gepland: naar Hua Hin, een markt. Ik had eigenlijk mee willen gaan maar gezien het feit dat ik vanmiddag geen poep heb staan scheppen enz., heb ik daarvan afgezien.
Dus een relaxte middag en nu weer achter mn laptop. Ik heb alleen niet zo heel veel meegemaakt.
Oh ja, mn eerste haarwas actie onder een koude douche......half ondersteboven hangend zodat ik niet helemaal koud zou worden, mn haar gewassen. Ik vind mezelf een bikkel.
En vergeet ik nog te vertellen. van de week s' avonds toen ik naar het was hok liep, kwam mijn buurman ( een oudere Italiaan) er in een zijden gestreepte pyjama uit. Zo komisch. Iedereen loopt hier in oude shirst enz rond hij in een sjieke pyjama. Werkte mij op mn lachspieren. Had er graag een foto van gemaakt hahaha

Morgenochtend mag ik weer naar Pun, dus cross our vingers dat ik me goed voel.
Ik zeg welterusten allemaal, lekker slapen en mooie dromen
Big Hug van elephant Sas

Reacties

Reacties

Joke

???

Karin

Mooie dag weer gehad Sas

Marian.

's Morgens een fles water in de zon leggen dan heb je 's avonds warm water om je haar te wassen.

Stanny

Ken het helemaal sas , wb de horken.

Louis

Tsja Italianen en stijl…..onlosmakelijk met elkaar verbonden ?

Mona

Wat ben je toch een liefie Sas!! Je ontfermen over Jacob! ❤️
En niet naar Say Cheese; dus geen Martijn gezien ???
Morgen weer verder met kroelen met Pun!!

Els roozenburg

Hoop voor je Sas, dat je je beter gaat voelen, zodat je van de tijd met Pun volop kan genieten!!!

Adriana

Lekker slspen en morgen komt er weer een nieuwe dag voor jou. Ik hoop dat je wat beter voelt. ❤️

Helen

Wat een verhaal Sas! Jammer dat er een paar droeftoeters tussen zitten, ik hoop dat het niet van invloed is op het plezier van je reis.
Dat je soms afgedraaid bent is niet zo gek hoor, je bent tenslotte ook al 50!!!
Geniet van alles en ik vind je een toppertje, je doet het toch allemaal maar.
Dikke pakkerd ?

Pauline

Blijft leuk om te lezen Sas, grote glimlach op mn mond....❤

Lies

Je kan wel columns gaan schrijven hoor Sas, je schrijft heel beeldend, erg leuk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!