elephantastic-2023.reismee.nl

Ziek..... bleeeeeeehhhhh

Je gelooft het toch niet? Ik ben nooit ziek, heb nooit griep, ben geen pieper, maar nu is het even mijn beurt.
Merkte het vannacht al: zweten, niet lekker voelen, keelpijn.
Om 5.30 de wekker en denken dat het hem vandaag niet gaat worden. Toch even doorzetten en naar de briefing gegaan. Gelijk de coördinator aangeschoten dat ik het wel wilde proberen maar dat ik vreesde dat het niet ging werken.
Vrachtwagen ingekropen en op naar de bananenballen bij Project 4. Met een hoofd vol watten een aantal mislukte ballen staan draaien. Ze met iets minder liefde in een slurf gelegd: ik wilde maar 1 ding.... terug naar bed.
Om 8 uur waren we terug op het centrum en heb ik iedereen vriendelijk " goodbye" gezwaaid en ben mn bed in gestort.
Paracetamol er in en out! ik heb alleen maar geslapen. Om 13 uur even wakker om een run naar de toilet te maken ( jullie zijn toch al gewend aan stront verhalen). Mn darmen gingen een eigen leven leiden, heel fijn. Mn buuf scheen dus hetzelfde te hebben: misschien iets met het eten???
Toch maar een cracker eten en daarna weer totaal van de wereld. Tot 17 uur in katzwijm gelegen.
Eigenlijk was ik toen ik wakker werd wel weer aardig het vrouwtje. Inwendig dan want uiterlijk is het echt heel vreselijk. Mn haar is ontploft ( vele malen erger als van de week), doorgelopen mascara die ik vergeten was er af te halen en een vies slaap shirt. De schoonheidsprijs ga ik niet halen hoor.

Maar ok, het is wat het is. Mezelf in iets schoons gelezen en richting het eten want ik had dus wel trek. Er was vanavond een soort van aardappel gerecht dus daar heb ik een heel klein beetje van genomen.
Bijgekletst met mn olderly lades.
Nu nog even tikken en dan weer door naar bed. Morgen wil ik er gewoon weer zijn want ik heb Pun dag.
Geen lang spetterend stuk vandaag. Ik beloof morgen beterschap.
Bonne nuit.....

Reacties

Reacties

Carmen Van Den Bogaert

Beterschap!!❤️‍?

Jesje

Beterschap!

Adriana

Héey Lieverd, het is nu belangrijk dat je goed uitziek . Het komt allemaal wel goed! Een virtuele hug en dikke kus van mij???

Evert

Goed beter worden Sas! Succes daar!

Mieke

Hi Saskia, balen dat je ziek bent! Hopelijk ben je er snel van af. Hou je taai.
Je verhalen zijn erg leuk om te lezen, ik kijk er naar uit.
Groetjes Mieke

Minou

Beterschap lieverd! Doe voorzichtig met airco, niet te koud!! Daar kun je ook flink ziek van worden. Hugs ❤️???

Louis

Beterschap!

Marcel

Wellicht helpt een bananenbal? :-)
Beterschap Sas.

Rob Van Gils

Beterschap

Jopie

Sterkte ermee

Chantal van Leeuwen

Beterschap sas ?

Yvonne

Beterschap, pas goed op jezelf?

Stanny

He get ! Maar je bent al weer aan de betere hand gelukkig

Jean

Wat een pech. Misschien ook de reactie op het warme weer. Laten we hopen dat het snel beter gaat

Leonieke

Beterschap lieverd, veel slapen, goeie nachtrust en dan ben je morgen misschien weer het vrouwtje!! Sterkte en een dikke knuffel XXX

Gwen

Wat vervelend, ik hoop dat je gauw opknapt! Sterkte.

Jolande

Ondanks alles toch nog zo'n goed verslag op papier weten te zetten. Je bent gewoon een power woman. Beterschap en vollop gaan genieten van alles. ?

Colinda

Beterschap! Lekker slapen en er morgen weer tegenaan bij Pun! Die sleept je er wel doorheen!

Meine

Lieve Sas, hoop dat je snel weer opknapt zodat je weer kan doen wat je het liefste doet.
Pas op jezelf

Helen

Wat een ellende!!
Beterschap Sas??

Mona

He bahhhh beterschappies daar Sas!!
Hopelijk gaat het morgen beter!! ??

Sandra

Waardeloos ! Hoop dat je je morgen beter voelt

Karin

Wat vervelend Sas, hoop dat je morge weer die power vrouw bent

Andrea

Ahh dat is vervelend
Beterschap?

Mirjam

Hoi Sas, wat naar voor je, maar gelukkig weer redelijk snel bijgekomen. Hopelijk voel je je morgen weer fit! Sterkte en veel plezie met Pun morgen

Yola

Dag lieverd ? Getver wat naar dat je ziek bent geworden.
Tip; lauwe cola drinken helpt je gek genoeg om door je jet lag, vervelende darmen en wappie voelen te komen. Beterschap en hoop dat Pun je morgen energie geeft en ga niet over je grens heen❤️

Annelies Prins

Ai wat vervelend!!! Beterschap Sas!

Gerda

Lieve Saskia,Beterschap gewenst.En dat jij weer snel van jou mooie reis kan genieten.Wat een mooie verhalen schrijf jij ik geniet ervan.?

Kelly

Ahh neee toch! Goed je rust pakken mam!! Dan ben je er hopelijk snel weer ❤️❤️

Roel

beterschap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!