elephantastic-2023.reismee.nl

Landed!

Ja en dan nu echt...... Na een redelijk rustige vlucht van 10 uur, waar ik genoten heb van mn benen hangmatje ,het vouwomjehoofd kussen van laura, rustige buren en zowaar een lekkere maaltijd ( met een wijntje... wel na dat alles al op was ) , stond ik om 14.00 Thaise tijd weer met de voeten op vaste grond.
Uitstappen, door de douane ( met een stempel dat ik de 30ste terug ga.... NIET DUS) op jacht naar de taxi. Dat is een uitdaging op Bangkok met allemaal gillende Thaien met bordjes waarop een naam staat, vaak in het Thais. Na een half uur heen en weer lopen gevonden. Hup halve huisraad in de SUV en 3 uur rijden naar het Wildlife Friends Foundation. Ingestort op de achterbank met tussen pozen maar uiteindelijk om 18.15 uur aangekomen bij het centrum.
Wat een geweldig welkom: Katie , mn rots in de branding daar, kwam aangerend en vloog me om mn hals. De hele staf was aanwezig ( niet voor mij hoor, maar was einde dag en dan zitten ze aan het bier). Dus iedereen even plat geknuffeld en toen op naar mn tijdelijk huis voor 2 weken. Kamer 8, 1 kamer naast de kamer waar ik in 2021 4 weken in gebivakkeerd heb. En wat geweldig...: voor de deur lag kleine Gram, mijn forever favoriete hondje. Zodra ik haar riep, ging ze ondersteboven, binnenstebuiten, achterstevoren.... zo blij. Nou komt dat niet gelijk omdat ze mij weer ziet: het is gewoon een heel enthousiast hondje. Ik wel helemaal blij dat ik haar weer zag. Gauw mn koffer naar binnen, cadeautjes gepakt en weer terug naar de lange tafel met bierdrinkers en sigaretten rokers....
Laten ze nu ineens ook wijn verkopen... Wat een ellende: moet ik er toch 1 ...uhhhh 2 nemen.
Heel gezellig heerlijk bijgekletst en toen even om me heen gekeken.
Mijn God..... zeker 50 vrijwilligers met een gemiddelde leeftijd van net van school..... Alles keek me een beetje aan. Zo van: leuk we hebben er een sportieve oudere ( ben mild voor mezelf) bij.... Moeten we daar nou mee? Nou ja misschien voor de wijze raad of zoiets...Of als ik mn moeder/oma mis?

Affijn het puber gehalte was hoog. Hier en daar iets van in de 40 maar waren op 1 hand te tellen.
Ok, niet gelijk negatief zijn: kan ook heel leuk worden....... denk ik
Mezelf hier en daar voorgesteld en dat was het voor vanavond, denk ik.
Koffer uitgepakt, stukje geschreven van gisteren ( loop iedere dag een dag achter... sorry) En richting badkamer... uh washok. En ja hoor: er zat weer van alles. Ik wil het jullie niet onthouden, dus de foto's worden gepost. Een hagedis herken ik wel maar dat andere beest????
Prijsvraag: wie het weet maakt kans op een kilo olifanten poep
En dan brei ik er een eind aan. Ik moet namelijk ook nog een recent stukje schrijven. Jullie worden dus bestookt op je mail. Ah joh, heb je wat te lezen!

Slaap lekker liefdes, vriendjes enzovoort... Ik houd van jullie allemaal ( 2 wijn op)




Reacties

Reacties

Ellen

Klinkt alsof t thuiskomen voor je is sas ..ik sla de prijsvraag ff over je bent er gekko genoeg voor om een kilo van die derrie mee te nemen ...veel plezier met pun!

Sonja

Wat een feest om je weer te volgen Sas. Je doet het toch maar. En wat fijn zo'n warm welkom. Ben benieuwd hoe het weerzien met je Grote Grijze vriend Pun zal zijn. Zal een "olifantengeheugen" echt waarheid zijn? Geniet met volle teugen.?

jean

na dit gelezen te hebben, ben ik even gaan liggen. Werd moe van wat jij allemaal uitspookt?

Tonny

Jeetje Sas … wat is dat een mooi werk daar ! En dan met je eigen olifant ❤️wordt je echt verdrietig van , wat zal hè blij zijn als je m dan weer ziet ! En prachtig werk daar ! Ik volg je helemaal en super dat je me toegevoegd hebt ! Doe voorzichtig en geniet !

Danielle

Ha die Sas, wat een verhaal. Ik hoor het je gewoon zeggen. Je zou er een boek over moeten schrijven, leest heerlijk weg. Ik kijk alweer uit naar je volgende stukje, geweldig ?

Evert

Hey Sas!!! Super veel plezier daar! Groet!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!