elephantastic-2023.reismee.nl

Ik ben er, ik ben er !!!!!!

Jaaaaaa en dan is het gewoon zover: het is 30 september en mn nieuwe avontuur gaat beginnen. Vannacht slecht geslapen: ben er toch wel heel erg mee bezig. Ber er gewoon al een keer geweest en dan weer bloed nerveus.
Koffer is dicht, grote extra reistas met zooi mee want ja als je 2x 23 kg mee mag nemen , neem je natuurlijk niet maar 2 broeken en een paar schoenen mee. Nou zowel koffer als tas zitten overvol. Ook met zooi die ik mee moet nemen voor baas Edwin. en kaas voor de coördinatoren enz dus voor je het weet zit ze allebei dus toch vol.
Om er maar een ritueel van te maken, zijn we eerst vanmiddag samen in Delft gaan lunchen.Lekker op terrasje met wijntje er bij. Maar toch een beetje de kriebels dus vooral niet te lang blijven plakken.
Thuis in mn beeldige reis outfit gehezen en karren maar richting schiphol.
Kel en de kids zouden daar ook zijn om toch samen een Hello goodbye momentje te hebben.
Balies nog niet open dus maar even een drankje pakken met zn allen. Dat liep niet helemaal lekker maar daar ga ik geen tekst aan wijden. Weet alleen dat je uit moet kijken met betalen op schiphol: pinnen en je pin pas op een apparaat leggen, kan je zomaar 7,50 armer maken en het personeel rijker....
Kids hadden de bagagekarretjes ontdekt dus racen oven de gladden vloeren. Even leuk maar ook dat verveelt snel. Oma gedag zeggen duurt toch wel erg lang dus toen wij de giga rij zagen waarin ik moest aansluiten om mn koffers te droppen, hebben we even flink geknuffeld en heb ik met een brok in mn keel mn kind en kleinkindjes gedag gezwaaid.

Maaaaar mn rots in de branding was er nog hoor. Dus samen het leed doorstaan van het wachten en daar ook van hem afscheid moeten nemen. Dikke kus hier vette knuffel daar en vooral weten hoeveel we van elkaar houden. Het blijft een dingetje hoor.
|Maar goed: alle snottebellen op een stokje..... Moeders gaat op pad.
Door de douane ( zelfs mn hele medicijnkist is niet gecheckt) en rondstruinen op schiphol.
Altijd gezellig maar ik had er de rust niet voor.
21.30 uur boarden and off we go.........
Tot morgen guys voor het vervolg van mn ellenlange reis naar mn droom

Reacties

Reacties

Anneke

Ach ik werd al emo v j filmpje met d kleintjes!
Altijd lastig maar j bent nu i n andere wereld en daar word j volledig door opgeslokt lieverd! Rust fijn uit n wat lief dt j weer v alles vr d crew meeneemt..serieus 2 x 23 kg, haha ik zie j al gaan!! Dikke kus!

Susan

Stoere Chick. Heel veel plezier bij dit mooie avontuut. ?

Ray

Veel plezier!!

Brig

Ohohohoh! Je bent er! Ik kan helaas niet alle foto's zien maar ik heb ook fantasie!
Lekker genieten Sas en hoop snel weer iets te zien. Weet ook niet waarom ik niet alles mee krijg! X

Carmen Van Den Bogaert

Goede reis !

Nancy

Heel veel.plezier en geniet er van!

Danielle

Yeah lekker bij je vriendjes. Heel veel plezier. Ik hou je blog in de gaten, wil natuurlijk niks missen van jouw geweldige avontuur. Bye bye lieve Sas ?

Linda vd Zwan

Enjoyyyyy!!!!

Annelies Prins

Lastig en emotioneel zo’n afscheid. Je gaat wel iets heel gaafs doen. Ik kan niet wachten op je vervolg- verhalen ?

Helma

Mooie reis Sas?

Yvonne

Maak er weer een top maand van Sas, ik geniet op afstand?

Kel

Ben blij dat je goed bent aangekomen en kan niet wachten op je verhaal over het weerzien met Pim ??

Andrea

Hoiii heeeel veel plezier en mooie herinneringen maken
Super gaaf
Geniet ervan ??

Alma

Vanaf Zakynthos veel plezier en goede reis xx

Anita

Heerlijk begin van een super reis

Mirjam

Fijn dat je er bent. Geniet van de olifanten!

Criena

Yes yes gearriveerd! Al vaak aan je gedacht Sas! Maak er een topmaand van en ik ga je volgen hoor ????

Huub

Lieve Sas . Super stoer van je ! Heel veel plezier op je wonderlijke avonturen ?! ??

Xavera

Wat een reis, nu al. Dapper om iedereen zo achter te laten ;)
mij niet gezien!
Geniet er van!!

Lau

Heel veel plezier!!! ❤️

Leontien

Heel veel plezier Sas ?

Leonieke

Ben zo benieuwd naar je weerzien met Pun!! Gelukkig ben je veilig aangekomen.
Dikke kus

Regina

Super leuk, heb alles zitten lezen, zo leuk dat Pun je weer herkende, hoe bijzonder. Heel veel plezier, je verhalen, heerlijk om te lezen ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!