elephantastic-2023.reismee.nl

even een klein beetje voorbereiden

Ja en dan ineens is het nog maar een dikke week voor mn vertrek
Het is onwaarschijnlijk, onwerkelijk….. heel bijzonder dat ik weer de mogelijkheid heb om te gaan.
Maaaaaar jemig wat een geregel voordat moeders met haar kont in het vliegtuig zit.
Mn zolder is ontploft : een open koffer met allerlei zooi. 6000 kledingstukken die ik vermoedelijk niet mee ga nemen (de keuze is reuze), heel veel toilet artikelen, handdoeken, en medicijnen… veel medicijnen. Voor van alles; om de boel te laten kloppen, om te slapen, om die wiebel benen de baas te blijven. en dan een smeerseltje voor de muggen en een pilletje voor na de mug want ja die rode schijven die zo eg jeuken wil je niet hebben!

Het moet allemaal mee.


En dan al die lijstjes die ik heb waar ik van alles op af moet vinken. Ik ben van de lijstjes….. soort van controlfreak.
Ik moet dus ook nog van alles halen en doen: beeldige rubber kaplaarzen, spulletjes voor mn warrige kapsel, bezoekje aan de kapper, nagelgebeuren, waxding en bijwerken tattoo.
En nu ik niet meer hoef te werken en in een enorm gat ben gevallen :-), heb ik dus tijd genoeg. NOT!!!!
Ik moet natuurlijk nog wel even padellen, allerlei afspraken nog nakomen, dagje oppassen. Dus niks tijd over en uit een gat krabbelen. Ik heb het reet druk.
En weet je wat: ik vind het geweldig. Kom maar op met al dat geregel.
Ik ben er klaar voor. En natuurlijk heb ik teveel bij me maar joh, alles wat ik niet meer gebruik blijft daar ( kan ik het de volgende keer gewoon weer kopen ).

Dus lekker nog een weekje organiseren, inpakken, er weer uithalen, er weer in doen en weer opnieuw.
Volgende week zaterdag gaat de koffer dicht.
Op naar mn grijze grote liefdes…….

Reacties

Reacties

Gwen

Gaat helemaal goed komen. Ja, lijstjes, dat ken ik, doe ik ook altijd..
Strepen en aftellen maar!

Linda

Succes Sas!

Erwin

Je vertelt het mooi…hahaha
Visueel ingesteld zijn helpt mee jouw reis te volgen!
Geniet ervan!!!

Brig

Hahaha, ik zit lekker te lachen want zie het helemaal voor me! Ik hoor je er ook bij praten...klopt dat?
Ik ben ook een lijstjesmens anders wordt mijn hoofd een draaikolk. Nog even stuiteren Sas en dan verplicht stil zitten in het vliegtuig! Kijk uit naar je verslagen! X

Helen

Ja ja !! Er komt wel wat voor kijken, maar het is voor een geweldig doel. Als je met je kont eenmaal in het vliegtuig ✈️ zit ben je alles weer vergeten.
Ben reuze benieuwd naar je avontuur.

Minou

Morrege lieffie!

Heerlijk die voorbereidingen, nog de hele reis voor je. Je geniet met volle teugen en daar gaat t om in dit leven. Ik buffel nog wel wat door hoor.....hahahaha! Jaloers!!! Have fun, darling! Geef de ellies een dikke kus van mij. X

Mirjam

Succes met alle voorbereidingen. De voorpret is ook leuk! Dikke hug

Carmen

Heerlijk die voorpret op naar jouw grote liefde, super stoer dat je weer gaat !

Kelly

Je bent zo heeeeerlijk georganiseerd mamsie! Je gaat het gewoon weer doen en ben zo mega trots op je! ❤️❤️

Colinda

Oh heerlijk die keuzes! (Doe ik nu ook, ik vlieg vanmiddag met hele gezin een weekje naar de zon!). Nog even en je ziet jouw lievelingen weer! Geniet van de keuzestress voor het inpakken en in het vliegtuig straks even rusten voordat het avontuur weer gaat beginnen. GENIET!

Ray

Leukleuk!! Het is bijna weer zo ver :-)

Jolande Ouwerkerk

Als ik jou verhaal al lees dan reis ik in gedachte al met je mee. Terwijl ik nu een berichtje achterlaat zie ik vanuit mijn ooghoek mijn schilderij (2.50m bij 2.50m) met hierop "mijn" olifant. Nog 1 weekje stressen en dan.....eindelijk weer bij je grote grijze vriend.

Yvonne

Goed bezig Sas, wens je een superreis??

Hans Buijze

Goede reis, voorzichtig, veel plezier en kom veilig weer terug naar Nederland!

Anneke

Altijd ff stressen vr j weggaat lieverd maar t komt altijd weer goed!! JIJ kan dat!! Succes met d laatste loodjes!!

Han

en ik loop er geloof ik ook nog ergens tussendoor ha ha ........... als dat nog opgemerkt gaat worden tenminste .......

Lau

Wat heerlijk en zo herkenbaar! Je mag weer naar je olifantenkind ❤️❤️ als je terug bent mag je opnieuw naar de kapper,nagelstyliste en de schoonheidssalon ? maar genieten ga je zeker doen ?

Jean

Ik wist niet dat de olifanten zo kritisch zijn op mooie haren, nagels en gewaxte benen.
Nog maar even genieten van het Hollandse weer, voor dat je de warmte in gaat.

Danielle

Lijstjes zo herkenbaar, geeft mij ook rust in mijn kop. Lieve Sas, je gaat het gewoon weer doen, bikkel. Goeie reis en heel veel nieuwe avonturen met die grote grijze rakkers. Kijk weer uit naar je verhalen en foto’s. Enjoy ???

Leonieke

Wat heerlijk om je leuke verhalen weer te lezen, hahaha...ik zie het allemaal voor me...en inderdaad, Han loopt er ook nog tussendoor...pfffff. Het gaat je allemaal lukken lieverd, voor je het weet zit je met je kont in dat vliegtuig

XXX

Corrie en Lies

Heel veel succes en plezier Sas!!!

Els Roozenburg

Geweldig om jouw verhalen te lezen!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!