elephantastic-2023.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Voor de mensen die mij al op mijn vorige reis volgden: Ik heb jullie mail adres toegevoegd aan dit avontuur. Wil je me niet verder volgen, laat me dat dan weten dan delete ik je naam uit mijn lijst.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Saskia

Reacties

Reacties

Annelies Prins

Superleuk Sas!

Yola

Gezellig en altijd mooi om je verhalen te lezen .
Geweldig dat je weer naar je prachtige grijze dieren gaat . Kus

Yvonne

Super Sas, ik ga je weer volgen?

Mona

Jaaaa ik ga je zeker volgen; ben zo benieuwd naar je avonturen!!!
Xxx

Alma

Ik reis altijd mee?

Eveline

Super Sas! Ik verheug me op de verhalen!!
Geniet er van?

Mariette van der Zwart

May all your dreams come true ❤️

Susan

Stoere chick je flikt het gewoon weer ??

Carmen Van Den Bogaert

Leuk om je weer te volgen echt super stoer dat je dit doet !

Karin

Worst weer een geweldige ervaring Sas

Natascha

Zo leuk om het op deze manier ook met jou mee te ervaren !!! Ben reuze benieuwd naar deze reis , heeeeeel veel plezier alvast !!

Ellen

Leuk dat we weer met je mee op reis mogen Sas !! ?

Leonieke

Ik reis weer gezellig met je mee hoor Sas, zo benieuwd naar je nieuwe avontuur en al je leuke verhalen!

Dikke knuffels van mij

Jolande

Lieve Sas,
Heel veel plezier en een big hug aan je grote grijze vriend. ?

Danielle

Wat gaaf Sas, nog zo een avontuur. Kom maar op met die mooie verhalen. ENJOY! ?❤️

Linda

Heel veel plezier Sas!!?

Criena

Spannend ! Ga je stalken

Ann

Ik kijk er naar uit lieve spinache! Kussss

Waldi

Heel veel plezier sas, ik ga het volgen

Mirjam

Ik ga je weer volgen, leuk

Doris

Ik wens je een prachtige tijd toe! Benieuwd naar je verhalen

Adriana Mallien

Hey Saskia, ik kan niet wachten op jouw reis verhalen. Mocht ik je niet meer spreken deze week dan wens ik jou heel veel succes en heel veel werk- en zorg plezier met jou olifanten. Liefs Adriana?

yola

Dag lieve Sas .
Dat afscheid, altijd moeilijk en tranen maar .., je bent er in Thailand. Gaaf en zo trots op jou.
Dikke knuffel ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!